Mauritsenmarloesontour.nl
    Heetste blogs

    De kunst van het veilig stallen van je fiets

    February 18, 2024

    De perfecte skischoenen vind je bij Skischoenopmaat.nl

    January 10, 2023

    Wyndham breidt bereik uit met acquisitie van huis van $ 44 miljoen in Wenen

    November 11, 2021
    Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • Waarom een milieuvignet in Duitsland
    • Is Amsterdamse gastvrijheid het geheim?
    • Ontdek de highlights van Zoo Wuppertal
    • Ontdekkingsreis langs de mooiste campings in Nederland
    • De kunst van het veilig stallen van je fiets
    • Kaarten Borussia Dortmund bestellen doe je zo
    • Marrakech citytrip – Arabische onderdompeling in kunst en cultuur
    • Hoe bereid je een overzeese vakantie voor?
    Facebook Twitter Instagram YouTube
    Mauritsenmarloesontour.nlMauritsenmarloesontour.nl
    • Home
    • Zakelijk Tourisme
    • Binnenlands toerisme
    • Wandelen
    • Educatief toerisme
    Mauritsenmarloesontour.nl
    Home»Zakelijk Tourisme»Amerikaans, Verenigd: de vraag blijft sterk, maar het grote korps. Nog steeds achter
    Zakelijk Tourisme

    Amerikaans, Verenigd: de vraag blijft sterk, maar het grote korps. Nog steeds achter

    SjorsBy SjorsNovember 12, 2021Updated:September 12, 2022No Comments3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

     

    De vraag naar luchtvervoer, vooral vrije tijd en in tegenstelling tot typische historische patronen, is tot september sterk gebleven en is na de zomer niet afgenomen, zeiden leidinggevenden van American Airlines en United Airlines woensdag tijdens Cowen’s Global Transportation and Sustainable Mobility Conference.

    “Het lijkt er niet op dat de zomer ten einde is”, zei Patrick Quayle, vice-president van wereldwijde netwerkplanning en allianties. “[Demand] is dat sterk.”

    Vrije tijd blijft die vraag leiden, met boekingen in september voor Mexico, het Caribisch gebied en Europa “hetzelfde als in de zomer”, zei hij. De boekingscurve is ook langer geworden en het bedrijf ziet sterke opbrengsten en vraag naar premium economy.

    “Het absolute aantal passagiers is gedaald ten opzichte van 2019”, zei Quayle, maar “de inkomsten zijn eigenlijk in lijn of hoger dan in 2019, alleen omdat de opbrengst zo sterk is geworden.”

    Voorafgaand aan de conferentie bracht United licht verbeterde prognoses uit voor het derde kwartaal, waarbij de capaciteit in vergelijking met 2019 tussen 10 en 11 procent daalde ten opzichte van de bovenkant van dat bereik, de bedrijfsopbrengsten stegen met een procentpunt tot 12 procent hoger dan in 2019, en een aangepaste operationele marge van 10,5 procent ten opzichte van de eerdere schatting van 10 procent.

    De Amerikaanse CEO Robert Isom herhaalde het aanhoudende vraagsentiment en zei dat afgelopen Labor Day “onze vrijetijdsboekingen sterk blijven” en “onze zakelijke boekingen sterk blijven”. Hij voegde eraan toe dat de binnenlandse zakelijke reisinkomsten van de vervoerder in het tweede kwartaal ongeveer 105 procent van het niveau van 2019 bedroegen, maar dat het “onder druk is gezet door kleine en middelgrote bedrijven”.

    De KMO’s hebben “beter gepresteerd dan bedrijven”, die ongeveer 75 procent hebben hersteld in termen van inkomsten, zei Isom. Maar hij zei dat bedrijven die terugkeren naar kantoren de vraag zouden opwekken.

    “Ik denk dat alle zakenreismanagers graag meer van hun teamleden op kantoor zouden willen hebben”, zegt Isom. “Zodra mensen weer op kantoor zijn, gaan ze eerder de weg op. Dat is een fenomeen dat we zien.”

    United’s Quayle was het daarmee eens en zei dat er kansen zijn voor opwaartse kracht “vanwege de opgehoopte vraag naar reizen in de vrije tijd en omdat mensen terug op kantoor worden besteld. Als je dat in de toekomst stapelt, zal dat opnieuw echt sterke opbrengsten opleveren.”

    De manier waarop mensen reizen is echter veranderd, zei Isom, eraan toevoegend dat reizen die voorheen zakenreizen werden genoemd, nu gemengde reizen zijn. “Het is een beetje een troebel beeld in termen van de splitsing tussen bedrijven en kleine en middelgrote bedrijven en gemengde vrijetijdsreizen,” zei hij.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Reddit Tumblr Email
    Sjors
    • Website

    Related Posts

    Wyndham breidt bereik uit met acquisitie van huis van $ 44 miljoen in Wenen

    November 11, 2021

    IHG-gegevensinbreuk heeft invloed op sommige websiteboekingen

    November 10, 2021

    United investeert extra $ 15 miljoen in elektrische vliegende taxi’s

    November 9, 2021

    Leave A Reply Cancel Reply

    Onze topkeuzes

    Waarom een milieuvignet in Duitsland

    February 25, 2025

    Be More Vriendelijke Dag | Ontdek Edmonton

    February 19, 2022

    De rol van uw DMO in Destination Branding begrijpen

    December 14, 2021

    Het heerlijke zonnige klimaat van Malta

    December 20, 2022
    Volg ons op sociale media:
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram

    Abonneren op updates

    Leer nieuwe reistips, lees blogs over reizen die door ons zijn gemaakt.. Waar te bezoeken

    Voettekstmenu
    • Home
    • Blog
    Archief
    • February 2025
    • October 2024
    • March 2024
    • February 2024
    • June 2023
    • April 2023
    • February 2023
    • January 2023
    • December 2022
    • September 2022
    • February 2022
    • January 2022
    • December 2021
    • November 2021
    • January 2021
    recente berichten
    • Waarom een milieuvignet in Duitsland
    • Is Amsterdamse gastvrijheid het geheim?
    • Ontdek de highlights van Zoo Wuppertal
    • Ontdekkingsreis langs de mooiste campings in Nederland
    • De kunst van het veilig stallen van je fiets

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.